Jak można się spodziewać po inspiracji Falloutem, historia zaczyna się od wielkiej wojny. A raczej jej następstw. Po wyniszczającej wojnie atomowej Ziemia została zdewastowana, a resztki ocalałych przeniosły się głęboko do podziemnych bunkrów, by uciec przed skutkami promieniowania. Jednak nawet tam nie było im dane odnaleźć spokoju. Długie przebywanie w ścisłej podziemnej izolacji pozostawia bowiem swój ślad w ludzkiej psychice. Dlatego wyszkoleni psychologowie są dla swoich społeczności ważniejsi niż mogło się to wydawać przed wojną. Wcielisz się w rolę jednego z nich - Alberta Tokaja. Pomagałeś innym, teraz musisz pomóc sobie. Choć mieszkańcy bunkrów starają się stworzyć na nowo funkcjonujące społeczeństwo, okazuje się, że nic nie uchroni ich przed niektórymi zagrożeniami. Czeka Cię niebezpieczna podróż w celu odkrycia strasznej tajemnicy, która zabierze Cię nie tylko w mroczne podziemia, ale także na niebezpieczną i zainfekowaną powierzchnię ziemi. Nie ma tu rządu, transportu, policji ani pomocy. Musisz przetrwać! "Wizje końca świata w 2012 roku? Mieszanka Fallouta i Dead Space..."
-
Postapokaliptyczny świat w stylu słynnego Fallouta, gigantyczne miasta, tunele, bunkry i kopalnie
-
Ciekawa historia z niespodziewanymi zwrotami akcji
-
Ciekawe minigry logiczne i wyzwania - hakowanie drzwi, ładowanie generatora, sterowanie dźwigiem itp.
-
Walka z bliska i na odległość
-
Porywające bitwy z gigantycznymi bossami - są silni, niemal niepokonani, a także doskonale animowani (np. potrafią rzucać dużymi przedmiotami, których człowiek by nie podniósł)
-
Dynamiczna walka wręcz - możesz zasłaniać ciosy przeciwnika, robić uniki, wyczuwać czas ataku
-
Różni przeciwnicy - uliczni bandyci, zmutowane potwory, duchy itp.
-
Różnorodna broń (pistolety, karabiny szturmowe, rury, siekiery, deski, sierpy, młoty itp.)
-
Kilka dynamicznych sekwencji (QTE), np. podczas pościgu za wrogami
-
Doskonała grafika i efekty oparte na silniku Unreal Engine 3, dynamiczna muzyka