Po pozytywnym przyjęciu zarówno przez prasę, jak i graczy, kilkusetletni pogromca goblinów Styx powraca w nowej grze typu sneak peek Styx: Shards of Darkness z większym budżetem, lepszymi pomysłami i nowym silnikiem, Unreal Engine 4. Master of Shadows był śmiałym przedsięwzięciem w świecie pogromcy zielonych goblinów, ale Shards of Darkness zagłębia się w złożoną historię i w pełni fabularny świat.
Po upadku Wieży Akenash, Styx został zmuszony do wyjścia z ukrycia i infiltracji Korrangaru, miasta mrocznych elfów. Styx będzie miał okazję potajemnie przeniknąć do rzekomo nieprzeniknionej rady dyplomatycznej, gdzie dowie się, że jest ona niczym więcej niż zwykłą przykrywką.
-
Rozpocznij nową, skradankową przygodę z nowymi wrogami, nowymi środowiskami i mnóstwem nowych mechanik zaprojektowanych, by zwiększyć możliwości Styxa i jego ruchy: haczenie za rogami, wspinanie się po linach i używanie jego wiernego noża jako haka do chwytania.
-
Shards of Darkness zamierza zaoferować niezrównaną swobodę ruchu oraz odnowioną mechanikę skradania się i zabójstw, która opiera się na mocnych stronach Styx: Master of Shadows.