Edycja Day 1 zawiera również drugi klucz aktywacyjny, dzięki czemu otrzymujemy dwie kopie gry na raz.
Fragmenty, jak za starych dobrych czasów! Toxikk ignoruje dzisiejsze militarne strzelanki i łączy prostą i intuicyjną mechanikę oldschoolowego FPS-a z nowymi środowiskami w zgrabnej grafice i świeżej wizji. Gra została zaprojektowana jako duchowy następca szybkich strzelanek arenowych z końca lat 90.
OLDSCHOOL JAK MY TO LUBIMY
Nie znajdziesz tu levelowania, progresji umiejętności, żadnych atutów czy systemu osłon, nie ma klas, konfiguracji broni czy celowania. Nie ma czegoś takiego jak nowoczesne gizma. Zamiast tego jest szybki i precyzyjny ruch, podwójne skoki, uniki, power-upy i dziewięć ikonicznych broni, z których każda ma dodatkowy tryb strzelania. Są też tryby gry z pojazdami, skakankami, apteczkami i innymi rzeczami, które sprawiają, że ten rodzaj gry jest tak wciągający. Jeśli chcesz poćwiczyć swoje umiejętności off-line, możesz zanurzyć się na arenie w butach.
ZAWSZE OD ZERA
Po każdej śmierci pojawisz się w grze tylko z podstawowym pistoletem i bronią do walki wręcz; cały inny ekwipunek będziesz musiał zebrać. Zupełnie jak w Unreal Tournament czy Quake. Broń można ulepszać tylko kosmetycznie, więc zawsze wszystko zależy od twoich umiejętności.
SYSTEM DOŚWIADCZENIA
Jedną z niewielu nowoczesnych innowacji, w porównaniu do gier z przeszłości, w Toxikku jest system doświadczenia i nagród. Służy on do odblokowywania alternatywnych wystąpień oraz do zajmowania miejsc na tablicach liderów. Tym samym nie przynosi graczowi korzyści w grze, a jedynie alternatywę.
KILKA SPOSOBÓW GRY
Toxikk oferuje kilka trybów gry, które różnią się głównie wielkością mapy. Klasyczne mapy oferują bardzo szybkie tempo rozgrywki dla maksymalnie 8 graczy. Z kolei masywne mapy warte są strategicznego myślenia, przeznaczone są dla maksymalnie 16 graczy i zawierają pojazdy.